ورود ثبت نام

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مقالات

خبرنامه

آرشیو اخبار

چاپ هليوگراور (روتوگراور)

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هليوگراور يا همان روتوگراور، سيستم چاپ گود است با کيفيتي بسيار نزديک به چاپ افست. هر چند مراحل آماده سازي اين نوع چاپ بسيار گرانتر از انواع ديگر چاپ مثل افست و فلکسو ميباشد، اما براي چاپ ايده آل به شکل رول بر روي BOPP و موادي از اين قبيل، بهترين انتخاب محسوب ميشود. بخصوص اينکه مصرف لفافهايي از اين نوع براي کارخانجات توليدي هميشگي و با تيراژ بالا باشد. دليل آن هم اين است که با سيلندر تهيه شده، مي توان در تيراژ ميليوني چاپ کرد در حالي که در روش افست براي تيراژهاي بالا بايستي زينکهاي مجدد تهيه کرد.

مواد قابل چاپ :

انواع کاغذ و مقوا، فيلمهاي پلاستيکي (سلفون، پلي پروپيلن، نايلون، پلي استر، پي وي دي سي، پلي اتيلن، ونيل و ...)، فويل (متالايز)، پارچه

مزایا:

با اين روش ساخت سيلندر به دور از هرگونه عمل سايشي انجام يافته و توانايي تکرار توليدات با کيفيت را ميسر مي‌سازد و همچنين هيچ‌گونه تنظيم مکانيکي و يا آماده‌سازي دستي، ضروري نمي‌باشد. در نهايت بزرگ‌ترين مزيت در چاپخانه مشاهده مي‌شود و آن حصول به بالاترين کيفيت چاپ همراه با کمترين باطله و مصرف اقتصادي مرکب مي‌باشد. روش ساخت سيلندر با پرتو ليزر مستقيم (DLS) در صنعت‌چاپ گراور انتشارات کاربرد روزافزون يافته است. با کنترل مستقل ابعاد هندسي حفره‌هاي سيلندر، اکنون مي‌توان اشکال کاملاً جديدي به آن‌ها داده و روند انتقال مرکب را دگرگون نمود. کارايي صنعت سيلندر سازي ديجيتال و دانش فني حاصل از اين پيشرفت‌ها منجر به توليد مرکب‌هاي جديدي شده است که سرعت چاپ و کيفيت رنگ‌ها را در چاپ گراور باز هم بالا‌تر مي‌برد.

روش ساخت سيلندر با پرتو ليزر مستقيم (DLS) در صنعت‌چاپ گراور انتشارات کاربرد روزافزون يافته است. با کنترل مستقل ابعاد هندسي حفره‌هاي سيلندر، اکنون مي‌توان اشکال کاملاً جديدي به آن‌ها داده و روند انتقال مرکب را دگرگون نمود.

کارايي صنعت سيلندر سازي ديجيتال و دانش فني حاصل از اين پيشرفت‌ها منجر به توليد مرکب‌هاي جديدي شده است که سرعت چاپ و کيفيت رنگ‌ها را در چاپ گراور باز هم بالا‌تر مي‌برد.


© تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت ارجمند چاپ کاسپین می باشد | نقشه سایت